maandag 30 maart 2015

Pakketje gekregen!


Ik heb ook het pakketje van minimoek.blogspot.nl  ontvangen.
En kijk eens wat ontzettend leuk. Lekker veel paars, supermooie gehaakte sterrenslinger, een kaart van een VW-bus, laten wij nou een T3 hebben thuis ! Daar zal ik nog eens over bloggen,
 over vriend-busje. Zoveel cadeautjes in dit pakketje, ik voelde me echt verwend, fijn want mijn verjaardag liep een beetje in de soep afgelopen 3 maart.
Oh en zinnia-zaden en thee en een flow-weekly, paarse plakbandjes, labels enz.
Linda heel erg bedankt !

 
En kijk die superleuke knipjes voor onze meisjes.

En een gezellig retro lente tafereel, ik zie trouwens overal vogels vliegen met takjes en grasjes. Toen 'man' de hond geborsteld heeft heb ik alle haren in de tuin verstopt, dan kunnen de vogels een fijn zacht nestje maken, heerlijk toch voor die blote nieuwe vogeltjes !

3 opmerkingen:

lien zei

Een meer dan geslaagde swap zo te zien! Leuk!

Linda zei

Grappig hier gingen de vogeltjes ook altijd met het hondenhaar er vandoor.
Schrijf zo ook even een blogje over onze swap, groetjes Linda.

Zaanse Zolder zei

Van een verwennerij over een weer, heerlijke zulke post maken en ontvangen.