woensdag 14 juni 2017

De veranda of lanterfant bij de fazant



Een veranda. Een veel te netjes woord voor bij de fazant. Dus nu heet deze plek achter de schuur:

Lanterfant bij de fazant.

En ik ben dus op zoek gegaan naar rode dingen om de boel gezelliger te maken.
Ik had al een kannetje, kabouter en een leuk kleedje.
Gisteren heb ik ook een berkentak boven de tafel gehangen met waxinepotjes er aan.
En berkenwaxines op de tafel.


En een vriendin van me spotte op de rommelmarkt nog een leuk theepotje die hier prima past! 
Blij mee!

Zelf heb ik een fijne wollen trui gevonden en een eland-gewei-lampje op de luikse markt.
Voor het lampje moeten we nog een plekje maken.






2 opmerkingen:

Pippa's Hus zei

Je hebt hert echt heel gezellig gemaakt en de naam is fantastisch! XX Esther

Anoniem zei

Echt super leuk! En heel gezellig. X Esther